Pravidla
Pro připojení se na server je potřeba vyplnit si formulář, který obsahuje mimo jiné i otázky z pravidel. Proto je třeba si pravidla přečíst. Neznalost pravidel neomlouvá.
Chování v komunitě:
- Tento systém je založený na základě chování hráčů. Pokud hráč často vyvolává konflikty, provokuje v rámci konverzací nebo zbytečně napadá a uráží ostatní hráče, bude považovaný za problémového a jeho přestupky proti pravidlům, budou řešeny admin týmem, dle jejich vlastního uvážení.
- Pokud je hráč nápomocný a vyjadřuje se slušně a snaží se vycházet s ostatními hráči, je možné jeho chování brát v úvahu při řešení problémů.
- Nebuď koko*, buď hráč.
- Naše komunita netoleruje útoky a obtěžování člověka nebo skupiny lidí na základě:
- pohlaví
- náboženství
- rasy
- etnického původu
- mentálních, fyzických a nebo psychických onemocnění
- sexuální orientace
- K zabezpečení klidného herního prostředí pro všechny hráče nebudeme tolerovat:
- komentáře se sexuálním zabarvením
- jakýkoliv pornografický obsah
- reálně vyobrazené násilí
- smrt a jiné extrémně násilné praktiky
- týrání jiných osob a zvířat
- ideologie, které potlačují základní lidská práva
- Nikomu nebráníme vyjádřit svůj názor k danému tématu. Pokud se však váš názor neztotožňuje s názorem jiných, nevyvolávejte zbytečné konflikty. Každý má právo na svůj názor.
- Dohady a konflikty se vždy řeší v Ticketu. Za žádných okolností ve veřejném chatu takové chování povede k zabanování na pár dní pro daný discord
- Každý hráč je zodpovědný za vlastní rozhodnutí. Snažte se vždy myslet o krok dopředu, před tím než něco uděláte. RP situace je vždy o více hráčích a ne jen o vás. Každý negativní krok jako je například:
- zabití postavy
- svázání postavy
- přepadení
- má vliv na více postav než jen tu vaši. Vždy je možné RP rozvinout i jiným dlouhodobějším směrem, než jen zabitím svého oponenta.
- Nesnažte se v pravidlech hledat mezery a argumentovat tím že: “TotO nEbYLo eXpLiCItNě dAnÉ…”
- Každý hráč je povinen dodržovat tyto pravidla.
- Pokud zjistíte, že hráč vědomě porušuje pravidla, je vaší povinností nahlásit to Admin týmu.
- Všechny případy porušení pravidel se hlásí v roomce #ticket na discordu.
- Závažnost porušení i trest za něj je vždy na rozhodnutí admin týmu.
- Pokud jste si vědomi, že z vaší strany nedošlo k porušení pravidel, máte vždy možnost se odvolat proti rozhodnutí Admin týmu a předložit důkazy k řešené situaci.(V Ticketu)
Cheating/Hacking:
- Je zakázáno používat externí programy, nebo jakýmkoliv způsobem modifikovat soubory za účelem obohacení se a nebo zvýhodnění se ve hře.
Využívání chyb hry:
- Je přísně zakázáno využívat jakýchkoliv chyb ve hře pro zvýhodnění sebe či jiných hráčů.
Reklama/Advertising:
- Je přísně zakázáno dělat reklamu na jiné servery/projekty, bez souhlasu Admin týmu a to jak v textových tak i v hlasových kanálech.
Herní účty:
- Je zakázáno používat pro hraní na serveru větší množství účtů. Každý hráč může na serveru hrát pouze na jednom herním účtu.
Bugy/Kompenzace:
- Věci, které měl hráč u sebe během smrti způsobené bugem, se budou kompenzovat jen v případě doloženého videa, že hráč tyto věci skutečně vlastnil Kompenzace se řeší prostřednictvím ticketu pro podporu.
A-Team:
- Je zakázáno vydávat se za člena Admin týmu.
- Obtěžování a nebo napadání jakéhokoliv člena admin týmu je zakázáno.
- Admin tým si vyhrazuje právo reagovat na tickety do 48 hodin od jejich založení.
Discord:
- Jakákoliv komunikace v rámci OOC, která neprobíhá v rámci PD discordového serveru je zakázána.
- Doporučujeme během hraní být připojeni na našem discordu, který je přizpůsoben tak, aby zde byl dostatek kanálů pro všechny. Pokud budete připojeni na oficiálním discordovém serveru, snáz se vyhnete obvinění z metagamingu.
Roleplay (RP):
- Roleplay znamená, že se hráč vžije do postavy, kterou si vytvořil. Hraje, vystupuje a jedná ve jménu své postavy, jejího charakteru (osobnosti), příběhu a způsobu uvažování.
- Hráč v rámci RP rozvíjí příběh své postavy na základě interakcí s ostatními hráči.
Příběhy postav:
- Příběh postavy musí vždy zapadat do loru serveru.
- Všechny postavy prochází vývojem. Příběhy postav se zohledňují při řešení reportů a konfliktů.
- Hráčům se doporučuje vést si deník postavy, aby měl admin tým možnost nahlédnout do vývoje postav.
- Každá postava má své schopnosti, kterých by se měla držet, když neumíš jezdit na autě tak nejezdi, když neumíš stavět tak nestav a tak dále.
- Postavá má povinnost mít zápornou vlastnost/schopnost, která zasahuje do RP (něco nedokáže a nikdy se to nenaučí nebo se to učí dlouhodobě).
In Character (IC):
- Vše co se děje v době, kdy hrajete za svou postavu.
- To co řeknete, uděláte a nebo jak se rozhodnete v rámci dané postavy se bere jako IC situace.
- Existují výjimky, které jsou pevně stanovené admin týmem.
Out of Character (OOC):
- Tento pojem je spojený se situacemi, během kterých hráč nehraje roli své postavy.
- Jedná se o jakoukoliv konverzaci, která se neděje v RP scéně - ať už je to OOC chat ve hře nebo na jiných platformách jako je discord apod.
- Používání in-game chatu ke sdělení OOC informací je nutné omezit na minimum. Snažte se všechny situace zapojit do RP. Například místo psaní "brb" (be right back) ve hře řekněte, že vaše postava musí jít například na toaletu.
Fail RP:
- K porušení pravidla Fail RP dochází v situaci kdy:
- hráč nehraje roli své postavy
- míchání IC/OOC situací dohromady
- špatné zahrání RP situace
- nevyužití možného RP/ Odmítnutí RP situace
- zneužívání starých konfliktů, které už dávno vyšuměly za dobu neaktivity jedné ze stran (udělat si přehled o tom co se změnilo IC i za IC postavu)
- tahání celých skupin do konfliktu bez interakce s celou skupinou
- po dlouhodobé neaktivitě - RPení se starými informacemi (je důležité udělat si dostatečný IC research informací a informování ostatních hráčů o vašem pohledu)
- vyvolávání umělých konfliktů nesmí učelně vést k CK
- K porušení tohoto pravidla často dochází ze strany nováčků v RP. Hráč má povinnost se porušování tohoto pravidla vyvarovat.
Shovívavost k nováčkům:
- Buďte shovívaví k novým hráčům, kteří RP hrají poprvé. Zavzpomínejte si na dobu, kdy jste mezi ně patřili. “Vůl zapomněl, že teletem byl.”
- Snažte se být novým hráčům nápomocní. Nikdy nevíte, kdy se vám to vrátí.
Fear rp:
- Roleplay spočívá v tom, že se hráč musí vžít do role své postavy a zároveň si tím pádem vážit i jejího života.
- Hráč je povinen hrát strach postavy a nevystavovat život postavy zbytečnému riziku.
- Hráč:
- by si neměl hrát na Ramba / Rockyho / Chucka Norrise
- je sám proti velké skupině jako jednotlivec bezmocný
- by měl projevovat strach pokud je přepaden
Meta Gaming:
- Cokoliv, co se dozvíte mimo RP a použijete ve hře, se bere jako metagaming.
- Mezi metagaming se počítá také stream sniping. Pokud například informace získané při sledování streamera použijete v rámci IC.
Power Gaming:
- Je činnost nebo situace, ve které vaše postava přesahuje dovednostmi či schopnostmi možnosti hry a postavy jako takové. Patří sem například nadlidská síla, hypnóza, magie a další “nemožné věci”.
- Zároveň sem spadá situace, kdy hráč pro dosáhnutí cílů požaduje po jiném hráči věci, které neumožňují mechaniky hry (lezení na stromy, vytáhnout motor z auta, potápění se pod vodu).
Meta sharing:
- Hráč by měl být opatrný na to, aby neodhaloval nevhodné IC informace mimo hru.
- Pokud narazíte na něco, co vaše postava IC nezná, pokuste se od toho oprostit a tyto informace IC nezneužívat.
- Pokud nastane situace, ve které nebudete schopni oddělit IC a OOC informace (moment překvapení a podobně), pokuste se situaci zahrát tak, aby vás to příliš neovlivnilo a nenarušilo RP dalším hráčům (například se držte v zadu, pokud navštěvujete se skupinou poprvé lokaci, kterou už dobře znáte).
Gross Roleplay:
- Je to způsob hraní, který není vhodný, neslušný, ponižující, nehumánní, a který nerespektuje pravidla slušné hry.
- K tomuto druhu Gross RP je třeba specifický souhlas hráčů, kteří jsou dané situaci přítomni.
- V případě že mezi hráči proběhne Gross RP, je potřeba brát ohledy na pravidlo powergamingu a poškozená postava má povinnost nést následky tohoto RP.
- Vypíchnuté oko, uříznuté prsty jsou erpitelné a proto v souladu s pravidly. Useknuté končetiny nikoliv.
Hard Gross Roleplay:
- Je to způsob hraní, cílený na erotický obsah hry, spojený s násilím.
- K tomuto druhu gross RP je třeba specifický souhlas hráčů, kteří jsou dané situaci přítomni.
- Příklady:
- znásilnění postavy
- pedofílie, zoofílie, nekrofílie a další sexuální deviace
- mučení se sexuálním podtextem
Mixing:
- Za mixing se považuje mluvení za svojí IC postavu o něčem OOC např.:
- používání nicků v oslovování ostatních hráčů
- sdělování OOC informací do IC
- atd..
- V případě že musíte na rychlo opustit RP situaci, pokuste se vymyslet si kvalitní RP důvod, který můžete zakomponovat do dané RP situace.
- Pokud chcete ostatním hráčům doplnit informace, máte možnost do chatu napsat OOC info jako například "//mám lagy a neslyším tě", nebo využijte hlavní chat na discordu.
Oblečení a vybavení:
- Hráč má povinnost přizpůsobit oblečení a vybavení své postavy jejímu lóru.
Zranění:
- Hráč má povinnost erpit zranění, která jeho postava má.
- V případě zlomeniny se může RPit naražená ruka/zvrtnutý kotník.
- Při RP situaci je člověk povinen pokusit se vyhledat lékařskou pomoc, která určí míru zranění a následnou léčbu dle popisu ůčastněných (zranění RPí den a den následující).
- Pokud není možné navštívit lékaře ošetří se sám, ale měl by lékaře navštívit jakmile to bude možné.
- Vyjímkou je banální zranění (nastydnutí, drobné řezné rány)
Vztahy postav:
- Nová postava nesmí mít žádnou (přátelskou ani rodinnou) spojitost s vaší druhou/předešlou postavou. To platí i po udělení CK. Postavy se mezi sebou nikdy nemohou potkat, proto by tato spojitost nebyla možná (Matka by nemohla porodit dceru, přátelé by se nemohli potkat u piva atd..)
- Je zakázáno řešit za druhou/novou postavu spory, které zapříčinila postava předešlá.
Kombajnování / zombie harvesting:
- Je zakázáno používat auta jako kombajny na zombie.
- Hráči kteří budou opakovaně přistiženi při porušování tohoto pravidla, nebudou potrestáni v rámci OOC, ale bude jim udělen IC trest, jako je například porucha auta, ztráta lootu atd.
- Pokud se vám stane, že při přejezdu z bodu A do bodu B některého ze zombiku srazíte, nehrozí vám obvinění z porušení pravidel. Jedná se převážně o situace cíleného agrování a zabíjení celých skupin za pomocí aut.
Kill-on-sight (KOS) a přepadení:
- Je to situace, kdy zaútočíte na hráče bez jakékoliv předchozí RP situace.
- Před zahájením přepadení nebo zabitím hráčské postavy je pravidly vyžadována interakce s ním.
- Při náhodné střelbě na hráče útočník nesmí zranit jiného hráče dokud neprovede RP situaci.
- KOS je pravidly přísně zakázán.
- Při tvorbě záporného RP, je potřeba dbát na to, aby obě strany mely komplexnější RP.
Pohled z 3. osoby:
- Je zakázáno používat pohled třetí osoby během akcí.
- Při pohledu na přestřelku je znatelné, zda hráč třetí osobu používá, či nikoliv. Není proto nijak těžce prokazatelné její zneužívání.
Únos postavy:
- Pokud se rozhodnete postavu unést, je nutné jí zajistit veškeré potřeby proto, aby jste ji udrželi zdravou a při životě.
- Postavu je možné usmrtit jedině v případě, že i přes výslech, výhružky a mučení, odmítá spolupracovat/poskytnout informace, nebo pokud k tomu má jiné obhajitelné důvody
- Při dlouhodobém únosu je potřeba kontaktovat Admin tým, aby se obě strany mohly domluvit bez leaku plánů.
Vyjednávání:
- Pokud jste se dostali do situace, během které musíte vyjednávat s někým, kdo drží rukojmí, snažte se předejít násilí.
- V případě, že hráč nebude brát v potaz hodnotu života rukojmích, bude to bráno jako FailRP z jeho strany.
Smrt postavy:
- Situace během které zemře postava, automaticky neznamená CK, neboli definitivní smrt postavy.
- Rozdíl mezi PK a CK je upravován v následujících pravidlech.
Character Kill / CK:
- Tento pojem označuje definitivní smrt postavy. Za postavu není možné nadále hrát a je potřeba si vytvořit novou postavu.
- CK se snažíme vyvarovat, udělení je až krajní možností.
- Postava nemůže dát CK bez řádného RP důvodu.
- Není možné dát CK pouze na základě lóru postavy.
- Po udělení CK postavy není možné, aby hráč ihned začal hrát ve stejné skupině. Je třeba počkat zda ho ke skupině dovede nějaká RP situace (Pokud není skupina v konfliktu).
- Nová postava se řeší prostřednictvím ticketu postav na discordu.
- V případě, že se hráč rozhodl udělit si SelfCK na základě RP situace, musí si zažádat v ticketu.
- Leader frakce která má výhodu má právo udělit CK komukoliv ve své skupině, pokud k tomu má pádný důvod.
Player Kill PK:
- Tento pojem označuje jakoukoliv smrt postavy ve hře, jako je například:
- zabití nákazou
- zabití zvířetem
- nehoda způsobená vlastním zaviněním
- atd.(pokud PK nastane v skupině, která nebude rpiť resuscitaci, bude to brané ako CK)
- Po každé smrti musí hráč v RP situaci hrát tak, že postava byla zraněna.
- Před oživením postavy má hráč povinnost otevřít si ticket. Do doby vyřešení ticketu, nemůže hráč za postavu hrát/respawnout se.
- Po založení ticketu je hráč povinen do něj uvést, príčinu smrti.
- Po PK má hráč možnost vrátit se ke stejné skupině hráčů, se kterou hrál dříve.
- Hráč musí po PK rpit alespoň 24 hodin těžké zranění což znamená:
- nesprintovat
- nenosit dlouhé zbraně (ani upilované brokovnice)
- vyhýbat se náročným aktivitám jako je například lootování v zóne a nebo boj
- omezená a opatrná jízda v autě
- Hráči je zakázáno se po PK vracet na místo své smrti/pro své věci po dobu minimálně 30 minut, nebo se znovu zapojit do probíhajícího konfliktu.
- Hráč má možnost pamatovat si vše co předcházelo jeho PK.
- Rozřezání mrtvoly hráče po PK, je povoleno k tomu, aby se jiní hráči dostali k jeho věcem. V RP se ale tato skutečnost neerpí. RPit tuto situaci mají hráči tak, že hráče svlékají pro transport do nemocnice. Je zakázáno brát z takového těla maso a kosti. Ty je třeba spálit nebo zničit.
- Spoluhráč se kterým hrajete, má možnost vám věci z místa PK vzít a později předat.
- Omezení na tři úmrtí: Hráči nebo postavy jsou omezeny na tři úmrtí jakýmkoliv způsobem během určitého období. Toto období je specifikováno Adminy serveru.
- Čtvrté úmrtí nebo smrt v TOXIC zóně je automaticky bráno jako CK (Charakter kill) v tom případě bude hráči postava smazána ze hry a hráč si bude muset projít sepsáním nové postavy.
- Pravidla zakazují využít možnosti sebevraždy postavy (pokud předem není schváleno AT)
Stavba základny:
- Základna nesmí odporovat fyzikálním zákonům a nesmí porušovat pravidlo powergamingu.
- Je zakázáno zamykat stany, skříně a bedny.
- Zákaz náhodného stavění úložných prostor.
Griefing:
- Za griefing jsou považovány následující situace:
- úmyslné poškozování základny mimo raid (k tomuto se počítá i kradení poštovních schránek a podobných věcí bez hlubšího RP důvodu)
- vyhazování věcí z úložných prostor, které nejsou vaše za účelem jejich zničení
- proklikávání číselných zámků a hádání hesla
- útok/raid na prázdnou základnu
Útok na základnu/raid:
- Pro zahájení útoku/raidu na základnu je potřeba, aby v základně/táboře byla alespoň jedna osoba.
- Pro Raid je lepší domluvit se s A-týmem není to povinné ale lepší pro budoucí spor.
- Pokud je základna/tábor nezabezpečená, je možné si z ní vzít co potřebujete.
- Offline raid je povolený jen v případě, že je na základně vyvěšena vlajka s logem DayZ.
- Je zakázáno tyto vlajky brát nebo s nimi nějak manipulovat, jsou jen pro administrátorské účely.
- Pokud hráč vychytá zloděje uvnitř své základny může bez vyzvání střílet(Není to ovšem nutností)
- Smrt na minu umístěnou uvnitř zabezpečené base se rovná CK.
- Připojení v průběhu útoku:
- Připojit se do hry v průběhu útoku/raidu na základnu je zakázáno.
- V případě že se hráč připojí do probíhajícího raidu, jelikož o něm nevěděl, má povinnost se odpojit, a nebo se vzdát.
- Jakmile útočníci převezmou kontrolu nad základnou a obránci jsou mrtví, a nebo v zajetí, nově připojený hráč se musí vzdát.
Boosting:
- Je zakázáno používat předměty jako možnost dostat se do základny. Není možné využívat auta, bugy, stany, jiné hráče a předměty položené hráči.
Mezery v obraně:
- Pokud je možné dostat se do báze bez porušení pravidla boostingu, mohou hráči využít mezer v obraně.
- Příkladem je možnost přeskočit vanilla plot a tím pádem se dostat do základny a vykrást ji. Při tomto činu je potřeba mít důkaz o legitimním způsobu vniknutí do základny (bez využívání bugů a boostingu).
- V případě že se připojí majitel vykrádané nezabezpečené základny, má možnost začít ihned základnu bránit bez předchozí interakce.
- Je zakázáno přeskakovat ploty formou "bugu" nadměrného parkour stylu a nelogickými způsoby.
Pravidlo o přestrojení:
- Hráč může změnit svůj styl hraní za předpokladu nutnosti skrytí identity své postavy z důvodu ochrany jejího života.
- Aby mohlo dojít k odhalení identity přestrojené postavy, musí existovat doložitelné stopy.
- Jako postava mám povinnost zanechávat ostatním hráčům stopy a indicie, na základě kterých může dojít k odhalení skutečné identity postavy.
- Využitím pravidla přestrojení je hráč chráněn proti:
- náhodné identifikaci
- rozpoznání po hlase (viz. poslední bod pravidla)
- Přestrojení musí splňovat následující body:
- neměnit charakter postavy
- neměnit základní nosné pilíře postavy (psychické onemocnění atd.)
- neměnit výrazné vlastnosti postavy
- neměnit výrazné vady postavy (koktání atd.)
- neměnit závislosti
- Hráč je poznatelný po hlase u přepadené osoby po dobu 48 hodín od poslední interakce.
Stashing:
- Je zakázáno odkládat si gear pro další postavy.
- Je zakázáno odkládat si gear pro další postavy u jiných hráčů.
- Je zakázáno budovat si záložní základny/tábory za účelem ponechání gearu pro novou postavu.
- Je zakázáno zakopávat si věci za účelem odložení věcí pro další postavu.
Pasti, trhaviny, miny:
- Je povoleno je používat v rámci vlastní zabezpečené základny.
- Všude jinde je používání zakázáno!
Pravidlo frakčních výhod
- Frakce mají specifické výhody, které musí být pod správou vedoucího dané frakce.
- Jakákoli ztráta nebo odcizení těchto výhod musí být neprodleně oznámena Admin týmem.
- Tyto výhody mohou být ukradeny nebo odcizeny prostřednictvím RP, pokud to povaha dané výhody umožňuje.
- Při odcizení jedné, však může zaniknout stávající frakční výhoda, dle její povahy. Určuje Admin tým.
- Některé frakční výhody může mít i sólo hráč.
Pravidlo lodí
- Frakce, která vlastní člun jako svou frakční výhodu, musí tento člun využívat jako pomoc pro ostatní hráče, aby měli možnost ho používat v rámci roleplaye.
Ostatní
- Pravidlo rozpoznávání hlasu na vysílačce: Není možné poznat hlas na vysílačce, aniž by se daný člověk představil. Není možné mít ani podezření na danou osobu.
- Nošení armbandů záporných AI: Nošení armbandů záporných AI není zakázáno. Hráči, kteří tyto armbandy nosí, se vystavují riziku povoleného KOS (Kill on Sight) a následného CK (Character Kill) své postavy.
- Online raid: Pro provedení online raidu je nutné vést s danou skupinou dlouhodobý spor. Důvod raidu by neměl být založen pouze na osobní touze nebo momentálním rozmaru.
- Pravidlo rozpoznávání hlasu při přepadení: Postava může rozpoznat banditu podle hlasu, pokud s ním měla RP interakci během posledních 12 hodin před samotným přepadením. Po přepadení je možné rozpoznat jeho hlas ještě po dobu následujících 48 hodin.
Dodatek 07.12.2024
Limity vozidel
- Skupiny hráčů mohou vlastnit nanejvýše dvě motorová vozidla.
Kromě toho smí každá skupina vlastnit jednu loď a maximálně dvě nemotorová vozidla ( kolo nebo sedlo ).
Skupiny nesmí přechovávat žádná další vozidla nad stanovený limit a to ani za účelem prodeje, výměny nebo úschovy pro jinou osobu či skupinu.
Powergaming, Godmodding, Powerplaying
- Vaše postava není superhrdina ani neporazitelný génius. Respektujte fyzické a psychické limity postavy a herního prostředí. Neprovádějte akce, které jsou mimo možnosti vaší postavy (např. okamžité odhalení všech tajemství, neomylné střílení, nebo ignorování zranění). Dejte prostor i ostatním hráčům, aby mohli reagovat a ovlivnit děj, místo abyste diktovali výsledek každé interakce.
- Ve hře se řiďte pouze tím, co je herními mechanikami nebo prostředím skutečně umožněno a viditelné. Nedomýšlejte si detaily, které nejsou v rámci hry simulovány (např. otlačeniny po poutech, stav těla při pitvě, přesné příčiny smrti apod.), a nevytvářejte z nich závěry, které by ovlivnily děj. Pokud hra určitou informaci neposkytuje, vaše postava ji nemůže zjistit nebo využít, a to ani tehdy, pokud to vy jako hráč víte. Tento přístup je klíčový pro zachování férovosti a respektu k omezením herního prostředí.
- Výjimku při domýšlení detailů, které neumožňují mechaniky hry tvoří případy, kdy všechny strany, které RP ovlivní souhlasí nebo takový detail nikterak nezvýhodní vás nebo cizí RP vůči třetí straně. Jde pouze o nevinné kosmetické detaily, ale ne hledání příčin, důkazů, vodítek.
Rule-play
Pravidla je nutné dodržovat k zachování férového a kvalitního zážitku. Nicméně za pravidla byste se vyloženě neměli schovávat. Hledat v pravidlech kličky, rozmýšlet si RP striktně podle pravidel, abyste zvýhodnili sebe nebo ostatní není OK. Hrajte vždy s dobrým úmyslem vůči ostatním. Stavte své RP nad pravidla, ale nehrajte RP nad rámec pravidel ke škodě ostatních. Kdykoliv je možné konzultovat vaše úmysly s naším týmem, ale nestrašte ostatní hráče během konfliktu s tím, že vás chrání to a támhleto pravidlo. Všichni by měli hrát pro co nejlepší zážitek a snažit se chovat tak, aby nikomu nebylo ukřivděno.
Tým DAYZERO si vyhrazuje pravidla kdykoliv měnit. Jakoukoliv změna bude oznámena.